Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
December 3, 2012
Image Size
22.5 MB
Resolution
576×402
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,154
Favourites
148 (who?)
Comments
43
Downloads
260
×
Shooting Stars (gif) by kureo95 Shooting Stars (gif) by kureo95
First GIF I've ever made :dummy: (although not the first time I've tried animating). I wish I had more time to do it, but it feels good to get something like this done. I had a bit more on the concept/story buuuut yeah ran out of time. I'll probably make a longer version or a comic version of this...someday c:

In any case, the main idea is that there's a kid who collects the fallen stars during the day, and then shoots them back into the sky in time for the night. So I took advantage of the .gif looping to make a sort of day and night thing :D



PSCS4
Intuos4
Add a Comment:
 
:icontruthistruth:
TruthisTruth Featured By Owner Jul 2, 2013  Hobbyist Writer
Adorable. I loved it. :clap:

May I use this as my webcam?
Reply
:iconkureo95:
kureo95 Featured By Owner Aug 12, 2013
Thank you :)
Nooo you can't I like your webcam as it is >u<
haha but if you really want to, it's okay, just please credit :D
Reply
:icontruthistruth:
TruthisTruth Featured By Owner Aug 13, 2013  Hobbyist Writer
That's quite alright. I still really loved it, though. Great work. :tighthug:
Reply
:iconpitaoj:
pitaoj Featured By Owner Jan 15, 2013  Hobbyist Filmographer
Really nice!
Reply
:iconkureo95:
kureo95 Featured By Owner Jan 19, 2013
Thanks!
Reply
:iconiamowezam:
IamOwezam Featured By Owner Dec 30, 2012  Hobbyist
OMG. ANG CUTE.
wtf, why didn't you show me this?? This is so asdfghjkl adorable.
Huhu.
Reply
:iconkureo95:
kureo95 Featured By Owner Jan 22, 2013
Thaaanks!
I tried to show you but u r snob hehehe
Reply
:iconiamowezam:
IamOwezam Featured By Owner Apr 2, 2014  Hobbyist
I remember you telling me about this but wtf how am I a snob ahuhuhuhuuhuhuhuhuhuhu <///////3 
you still love me tho
Reply
:iconluna-wolf-28:
Luna-Wolf-28 Featured By Owner Dec 22, 2012  Student Digital Artist
love your style!
Reply
:iconkureo95:
kureo95 Featured By Owner Dec 22, 2012
Thank you! :D
Reply
Add a Comment: